آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد "گیسو" یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران ماه خودمراقبتی: بیدارکردن توانایی بالقوه افراد برای مراقبت از خود اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز | سه میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سفر به مشهد گران‌تر از قبل شد! در نشست هم‌اندیشی با کارشناسان تغذیه در مشهد مطرح شد: ۵۰ درصد بیماری‌ها با رژیم غذایی مرتبط هستند بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش برنامه خطرسنجی بیماری‌های قلبی‌وعروقی قرار گرفتند اژه‌ای: در انتخابات، نقد جای خودش را به تخریب داده است کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۳ تیر ۱۴۰۳) علائم و چگونگی درمان «تب دنگی» | مبتلایان از مصرف پروفن و ژلوفن خودداری کنند زمان پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافربری ویژه تابستان اعلام شد پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق شمالی کشور (۱۳ تیر ۱۴۰۳) پرستاران از دولت آتی چه مطالبه‌هایی دارند؟ اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان، ۱۶ تیرماه | امکان اعتراض تا ۲۰ تیر سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شرایط جوی مرز‌های غربی کشور و عتبات عالیات (۷شهریور۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۱۶۰۵
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
شرایط جوی مرز‌های غربی کشور و عتبات عالیات (۷شهریور۱۴۰۲)
سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک در مرز‌های غربی کشور و عتبات عالیات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرز‌های غربی کشور و عتبات عالیات، توضیح داد: آسمان مهران فردا (۸شهریور) صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای این روز ۴۵و۲۸درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس‌فردا (۹شهریور) صاف تا کمی ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۳و۲۷درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا صاف و غبار رقیق و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رخداد گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای۴۶و۲۴درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس‌فردا آسمان این منطقه صاف، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۴و۲۴درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا صاف و غبار رقیق و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما ۴۶و۲۷درجه سانتیگراد خواهد بود. این شهر پس‌فردا آسمانی صاف، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رخداد گرد و خاک خواهد داشت و دمای هوا بین ۴۵و۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان مرز خسروی (قصر شیرین) فردا صاف، تا کمی ابری، وزش باد و احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک و دمای هوا بین ۴۳و۲۵درجه سانتیگراد خواهد بود. پس‌فردا آسمان این منطقه کمی ابری و غبارآلود، گاهی وزش باد، به‌تدریج افزایش ابر، احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۱و۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا کمی‌ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و احتمال افزایش ابر و بارش با بیشینه و کمینه دمای۳۴و۱۷درجه سانتیگراد و پس‌فردا نیمه‌ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و احتمال بارش با بیشترین و کمترین دمای۳۰و۱۷درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق طی فردا صاف تا کمی ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای۳۶و ۱۱درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس‌فردا نیز آسمان این شهر کمی ابری، وزش باد، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای۳۳و۱۰درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهر‌های عراق تصریح کرد: آسمان نجف فردا و پس‌فردا صاف، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و فردا دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۱و۳۰درجه سانتیگراد می‌رسد. پس‌فردا حداکثر و حداقل دمای نجف ۴۱و۲۸درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا و پس‌فردا صاف، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود. فردا حداقل و حداکثر دما ۳۰و۴۰ و پس‌فردا ۲۷و۴۰درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس‌فردا صاف، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا فردا به ۴۰و۲۷ و پس‌فردا به ۳۹و۲۷درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس‌فردا توضیح داد: آسمان این شهر فردا و پس‌فردا صاف، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای فردا و پس‌فردا ۳۹و۲۷درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->